Zápis


Zápis výboru č.31 ze dne 24.11.2011.

 

 

       

Svépomocné sdružení zaměstnanců DP Praha - Úmrtní fond

*: Jažlovická 1323/22, 149 00, Praha 4 - :: z.blecha@centrum.cz - (: 607 701 578

WWW.UFOND.CZ

 

 

 

  

 

Zápis č. 31 ze schůze výboru ÚF dne 24.11.2011

 

 

 

Přítomni: Blecha, Klímová, Marešová, Mikešová, Pivetz

Omluveni: PhDr. Jílková, Novák

Nepřítomni: Kučerová

Hosté:

 

1.  Podpisové právo. Nezajistil p. Pivetz. Pan Blecha zajistí kontakt tak, aby mohl p. Pivetz podepsat. Informace na = příštím výboru.

 

2.  Kontrola roku 2010 nebyla provedena. Zajistí pí. PhDr. Jílková a k tomu ještě rok 2011. Informace na příštím výboru.

 

3.  Placení příspěvků. Dosud platí 15,- Kč cca 250 členů. Platí tedy do budoucna to, že bude doplaceno při odchodu do důchodu.

 

4.  Složenky na rok 2012. Byly zajištěny a v průběhu roku 2011 budou odeslány (v měsíci listopad a prosinec). Zajistí p. Blecha.

 

5.  Hospodaření – I. Pololetí roku 2011. Přehled za uvedené období, včetně tabulek zajistil   p. Blecha.

 

6.  Projednána žádost:

-     p. Sůva – odešel do invalidního důchodu a vzhledem k nemoci zapoměl platit, doplatí rok 2006 – 2011 (910,- Kč).

 

7.  Pan Blecha odešel k 31.10.2011 do důchodu. Dojde k následujícím změnám.

-     Od 1.11.2011 bude administrativní činnost a vedení finančního účetnictví + rozbory za příslušné měsíce vykonávat p. Zdeněk Blecha mladší.Vše zajistí a podklady pro rok 2011 a 2012 připraví p.Blecha

 

-     Dohoda pro rok a další roky bude finančně upravena vzhledem k dojíždění do Prahy, úpravy telefonu, jízdné – nákup čtvrtletní legitimace a internet. Podklady připraví pan Blecha.

 

8.  Výbor odsouhlasil částky vynaložené na administrativu:

                  ■ daně 2011 --------------------------------------------------  4.320,- Kč

                  ■ náplně --------------------------------------------------------     250,- Kč

                  ■ internetové stránky---------------------------------------- 2.000,- Kč

                  ■ známky-------------------------------------------------------- 7.000,- Kč

                  ■ složenky-------------------------------------------------------    700,- Kč

 

9.  Byl projednán nákup tiskárny+kopírky+sceneru. Cena cca 3.000,- Kč. Výbor souhlasí.

 

10.  Byla projednána otázka nákupu nového PC a odkoupení starého, vzhledem ke stáří a práce mimo Prahu. Cena cca 10.000,- Kč. Výbor souhlasí.

 

11.  V průběhu roku 2012 bude výbor předběžně dne 22.3.2012 a 25.10.2012 (cca 15.00 hodin, v restauraci „U sv. Antoníčka!). Pozvánky zajistí p. Blecha.

 

 

Zapsal / Blecha  - 9.1.2012  -  příloha - hospodaření

 

       

Pokud nejsou citované přílohy součástí zápisu, naleznete je v konkrétních rubrikách pomocí menu. (např.hospodaření, seznamy členů, stanovy, atd.)

 

 

 

    « Zpět