Zápis
Zápis výboru č.21 ze dne 26.11.2007.
Svépomocné sdružení zaměstnancůDopravního podniku hl. m. Prahy, akciové společnosti - Úmrtní fond |
Přítomni: Blecha, Pivetz, Novák, Ing. Mallat, Marešová
Omluveni:
Nepřítomni: PhDr. Jílková, Janeček, Klímová, Mikešová
1. Kontrola zápisu č. 20/2007.
bod č. 6/14 – Vzhledem k zbytečnému dopisování nebude zaveden tiskopis, ale v dopise budou žadatel informován, jaké všechny náležitosti musí žádost obsahovat, pokud nebudou uvedeny (tj. informace o žadateli, o členovi ÚF a nakonec podrobné zdůvodnění).
bod č. 2/19 – revize roku 2006. Úkol trvá, zajistí informaci na příští výbor PhDr. Jílková.
2. Byly projednány všechny otázky týkající se vypovězení smlouvy ze strany Dopravního podniku. Týká se to těchto bodů:
A – Shromáždění zástupců.
- Proběhne v měsíci říjnu 2008.
- Měsíc předem se sejde výbor a zde je nutné zajistit následují podklady:
n návrhy stanov – členové výboru.
n zvýšení příspěvku z 8,- na 12/13/14,- kč a podpory z 4500 na 5000 – ekonomickou rozvahu připraví pan Ing. Mallat.
n revize hospodaření za rok 2007 – zajistí PhDr. Jílková.
n složení výboru a revizní komise – návrhy připraví pan Blecha.
n všechny ostatní materiály na základě podkladů připraví pan Blecha, včetně různých informačních materiálů.
n vybrání a pozvání cca 100 lidí zajistí pan Blecha.
B – Ministerstvo vnitra.
- Po projednání na shromáždění zástupců připravit podklady pro informační dopis (změna názvu, sídla, stanovy). Na základě vzatí na vědomí ministerstvem zajistit nové razítko. Všechny tyto podklady zajistí pan Blecha.
C – Stanovy.
- Při návrhu stanov je třeba vycházet ze základního principu, aby byly jednodušší, pružnější co se týče práce výboru a také menší počet potvrzení, které usnadní práci. Takže návrh zaměřit na tyto témata:
n členem se nemusí stát jen zaměstnanec DP, ale i bývalý zaměstnanec DP, ale musí jej schválit výbor.
n co se z finančních prostředků hradí, nutno doplnit o různé odměny za činnosti v e prospěch sdružení.
n upravit pojem vyplacení zálohy i na rodiče a děti.
n na konci je upozornění pro členy. Zde doplnit o nějaké údaje týkající se změn.
D – Potvrzení.
- Bylo projednáno a výbor souhlasí s tím, aby při předkládání potvrzení, byla tato pouze kontrolována a potvrzena jejich správnost, jak žadatelem, tak i panem Blechou. Takto se bude postupovat do shromáždění zástupců, pokud to nerozhodne jinak. Na základě tohoto souhlasu připraví pan Blecha jak bude vypadat nové potvrzení (v příloze staré i nové) a je možnost toto připomínkovat.
E – Administrativní činnost.
- PC.
n bude odkoupeno od DP, včetně stolu. Zajistí pan Blecha.
n projednat s programátor zapojení PC, nahrání příslušného programu, zaučení a zálohování programu. Zajistí pan Blecha a navrhne i předběžně projednanou odměnu pro programátora ve výši cca 1500,- kč.
- Složenky.
n bude se zajišťovat přímou objednávkou u Pošty a následné zaplacení faktury. Každý rok zajistí všechny podklady, včetně žádosti na poště a rozeslání pan Blecha.
- Obálky a známky.
n nakupování obálek a známek bude probíhat v obchodě, tj proplácení paragonů. Bude zajišťovat pan Blecha.
n po rok 2008 rozeslat i nové stanovy jak budou schváleny shromážděním. Rozmnožení a rozeslání spolu se složenkama zajistí pan Blecha.
- Noví členové či změny v údajích.
n informace se budou řešit telefonicky. Zajišťovat bude pan Blecha.
n korespondence bude probíhat na nové adrese a bude zajišťovat pan Blecha.
- Podpora.
n Kontrola všech potvrzení, sepsání zápisu z jednání – tiskopis a následné vystavení šeku proběhne v restauraci. Bude zajišťovat pan Blecha.
- Telefon.
n Telefonní styk a všechny informace ohledně sdružení bude zajišťovat pan Blecha. (vzhledem k tomu, že nebude možnost PC v práci, bude spousta informací vyřízena bohužel následným telefonem, tj. až po zjištění daných skutečností a informací).
- Odměny.
n Kompenzovat jednoroční odměnou za provedenou práci a nebo 2x ročně podle jednání výboru a nebo měsíčně zálohově.
n Administrativní činnost doma obnáší cca 0,5, hodin denně, tj. 15 hodin měsíčně.
n Projednání podpory v restauraci bude trvat cca 15-20 minut. Případů je za rok 60, tj. za měsíc 5 a to činní cca 1,25-1,45 hodiny.
n Telefonních hovorů je cca 20 měsíčně a trvají tak v průměru 5 minut, což je cca 100 provolaných minut měsíčně.
n Na základě těchto informací jednotliví členové výboru navrhnou odměnu, tj. měsíční finanční částku.
3. Členové výboru dostali přehled hospodaření k měsíci září/2007. Zajistil pan Blecha. Pro příští výbor zajistí tyto podklady za rok 2007 pan Blecha.
4. Pan Blecha navrhl odměnu pro paní Neugebauerovou za její dosavadní činnost pro ÚF ve výši 3.000,- kč. Výbor souhlasí. Vyplacení odměny zajistí pan Blecha.
5. Na základě diskuse vznikla otázka ohledně placení daní. Tyto otázky související s daněmi, účetnictvím a další činností ÚF v této oblasti projedná pan Blecha s daňovou poradkyní. Informace na příštím výboru.
6. Příští jednání se uskuteční dne – 28.2.2008 / čtvrtek. Pozvánky ještě obdržíte.
Zapsal: Blecha
Přílohy: přehled hospodaření, výbor, tiskopis starý+nový
Pokud nejsou citované přílohy součástí zápisu, naleznete je v konkrétních rubrikách pomocí menu. (např.hospodaření, seznamy členů, stanovy, atd.)
Výbor
2002-2007
Výbor |
|||||
Blecha Zdeněk |
Ř |
P4/14900 Jažlovická 1323/22 |
607 701 578, 296 193 362 blecha@dpp.cz |
Předseda |
|
Mallat Vladimír Ing. |
Ř |
P6/16000 V Podbabě 48/2536 |
728 405 837
|
Místopředseda |
|
Marešová Lada |
Ř |
P4/14300 Rilská 3181 |
296 193 302 marešoval@dpp.cz |
|
|
Mikešová Jana |
Ř |
P8/18000 Pomořanská 487 |
296 193 342 mikesova@dpp.cz |
Náhradník |
|
Novák Antonín |
ED |
P8/18200 Vršní 796/29 |
284 687 148, 602 320 162 tonda.r.novak@seznam.cz |
|
|
Petráček Jiří
|
M |
P9/19000 Bílinská 5 |
222 673 296 petráček@dpp.cz |
|
|
Pivetz Richard |
M |
P10/10800 Hostýnská 516 |
222 673 410 222 673 288 |
|
|
Lebeda Adolf |
SD-Ř |
P3/13000Vinohradská 172 |
272 741 935 723 562 097 |
Náhradník |
|
|
|||||
Revizní komise |
|||||
Janeček Dušan |
A |
P4/149000/ Kupeckého 762 |
296 134 489
|
Předseda |
|
Jílková Marie PhDr. |
Ř |
P10/10000 Strašinská 3 |
296 192 313 jilkovam@dpp.cz |
|
|
Klímová Olga |
Ř |
P8/18000 Kostřínská 581 |
296 192 303 klimovao@dpp.cz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poznámky: Mlčoch Julius – pohřební ústav Praha/mobil-0602 230856 (800 101 050 / 15%) Jaroslav Šikula – pohřební ústav PEGAS – 602 257 713 (800 176 723 / 25%) |
|||||
|
Svépomocné sdružení zaměstnanců Dopravního podniku hl.m. Prahy, akciové společnosti - Úmrtní fond Sokolovská 217, 190 22 - Praha 9 IČO 49370723 |
Úmrtí:
Jméno: |
|
/zaměstnanec-důchodce |
|
Dnem: |
|
||
Adresa: |
|
||
Úmrtí oznamuje (jméno, adresa, vztah, č. OP): |
|
||
|
|||
|
|
|
|
a dokládá:
úmrtní list: |
|
potvrzení o zaplacení příspěvků: |
|
potvrzení mzdové účtárny: |
|
zaplaceno – výpis: |
|
|
Vyplaceno:
částka Kč: |
|
záloha Kč: |
|
k výplatě Kč: |
|
Potvrzuji příjem šeku ze Svépomocného sdružení pracovníků Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s. – Úmrtní fond, při úmrtí. |
|
Číslo šeku: |
|
|
|
V Praze dne: |
|
|
………………………………………. podpis příjemce |
Svépomocné sdružení zaměstnanců DP, a.s. - Úmrtní fond IČO 49370723 |
Úmrtí:
Jméno: |
|
/zaměstnanec-důchodce |
Dnem: |
|
|
Adresa: |
|
Oznámení a předložení dokladů:
Oznamuje (jméno, adresa, vztah, č. OP): |
|
|
Předložené doklady:
Úmrtní list |
Matriční úřad: |
|
|
Vydán dne: |
|
Příspěvky |
Složenky / datum: |
|
|
PC / datum: |
|
|
Účtárna /datum: |
|
Náklady |
Firma: |
|
|
Objednavatel: |
|
|
Datum: |
|
Finanční výpomoc
částka Kč: |
|
záloha Kč: |
|
k výplatě Kč: |
|
číslo šeku: |
|
Potvrzuji příjem šeku (finanční výpomoc) ze Svépomocného sdružení pracovníků DP, a.s. – Úmrtní fond, při úmrtí. Potvrzuji též, že všechny uvedené údaje jsou pravdivé. |
V Praze dne: …………………………….. |
………………………………………. podpis příjemce |
Za ÚF:
Potvrzuji, že originály dokladů byly předloženy.
Podpis: ……………………………………
« Zpět