Zápis


Zápis výboru č.20 ze dne 25.10.2007.

 

 

       

Svépomocné sdružení zaměstnanců

Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciové společnosti - Úmrtní fond

 

 

 

 

 

Zápis č. 20 ze schůze výboru ÚF dne 25.10. 2007

 

 

Přítomni: Blecha, Pivetz,  Klímová,  Novák, Ing. Mallat, Mikešová, Marešová

Omluveni:

Nepřítomni: PhDr. Jílková, Janeček

Hosté: Lebeda

 

  

1.      Kontrola zápisu č. 19/2007

bod č. 6/14 – úkol zajistil pan Pivetz. Na základě podkladů připraví materiál p. Blecha na příští výbor

bod č. 4/17 – úkol zajistil pan Ing. Mallat. Výbor se zněním souhlasí. Bude podáno jako návrh úpravy stanov do stanov na shromáždění zástupců ÚF.

bod č. 2/19 – revize roku 2006. Úkol trvá, zajistí informaci na příští výbor PhDr. Jílková.

bod č. 3/19 – zajistil pan Pivetz. Pan Petráček bude přizván na příští výbor.

bod č. 4/19 – částka 200.00,- Kč na vkladový účet. Úkol byl odložen do roku 2008 až bude činnost UF upřesněna.

 

2.      Shromáždění zástupců proběhne v roce 2008. Bude upřesněno na výboru v roce 2008.

  

3.      Projednání žádostí:

 

           - p. Kříž Jiří  - doplatit roky 1992-2007                  - výbor souhlasí

 

           - pí. Hrabánková – doplatit roky 2004-2007            - výbor souhlasí

 

4.      Sdružení UF byla vypovězena smlouva mezi UF a DP. Nová smlouva bude obsahovat jen část ohledně srážení finanční částky a možnost archivace UF v archivu DP. Ostatní administrativní činnost je nadále na sdružení UF. Výbor projednal tento stav a souhlasí, aby dále byla činnost UF zajišťována vlastními silami . K této otázce je třeba věnovat zvýšenou pozornost a připravit některé aspekty, které budou činnost zajišťovat. V příloze zápisu jsou poznámky, nad kterými se členové UF zamyslí a budou konkrétně projednány na příštím výboru, protože smlouva končí dne 31.12.2007.

 

5.      Příští jednání se uskuteční dne – 26.11.2007 / pondělí, 14.00 hod (zasedací místnost nad jídelnou Aramark – Praha 9, Sokolovská 217/42. Berte toto jako pozvánku, protože ta již nebude rozesílána.

 

 

  

 

Zapsal: Blecha

 

 


 

 

PŘÍLOHA

 

Samostatná činnost UF

 

1)     Shromáždění zástupců. Proběhne v měsíci říjnu 2008. Je třeba vše připravit, včetně úpravy stanov, názvu sdružení, změna sídla a také zvýšení příspěvku z 8,- kč u důchodců na 12,- u důchodců. Příspěvek 15,- zůstává stejný.

 

2)      Ministerstvo vnitra. Po schválení shromážděním napsat informaci ohledně změn (stanovy, sídlo, název). Dále bude potřeba zajistit i nové razítko.

 

3)      Stanovy. Dojde ke změně ohledně 1 roku, jak bylo projednáno na 19. výboru. Takže k zamyšlení stojí, kdo může být členem sdružení, když nás DP nechce. Dále potom upravit co se s finančních prostředků hradí, asi doplnit o různé odměny. Nároky členů upravit ve smyslu, že potvrzení se jen předkládají, ale nebudou se dále dělat kopie k jejich založení jako potvrzení. Možná upravit pojem vyplacení zálohy i na rodiče a děti. Upravit dále upozornění pro členy úmrtního fondu, tj. rozšíření a doplnění.

 

4)      Potvrzení. Upravit tak, aby je bylo možné vyplňovat ručně, včetně upřesňujících informací, protože nebude možno dělat fotokopie.

 

5)      Administrativní činnost.

-         PC. Odkoupit od DP, zaplatit dle složenky. Naučit se z části program, tak aby byla činnost samostatnější než doposud (závislost na programátorovi). Instalaci programu udělá pan Ing. Vojta a s ním též projednat jak program zálohovat, aby nedošlo ke katastrofě. V rámci návrhu odměny pro něj myslím tak cca ve výši 1500,-Kč. Jinak činnost doma bude cca představovat asi 0,5 hodin/denně.

 

-        Složenky. Bude se objednávat přímou objednávkou u Pošty a bude hrazeno podle faktury dle objednávky.

 

-         Obálky a známky. Bude se platit podle účtenek jak se budou kupovat dle potřeby.

 

-         Noví členové či změny v údajích. Bude se řešit telefonicky a nebo přípisem a doplňovat do programu.

 

-         Podpora. Vyhotovení šeku a kontrola potvrzení proběhne v restauraci s tím, že vyplnění a kontrola bude pouze na základě souhlasu, že originál byl předložen a podepsáno potvrzení, že doklady byli shledány OK. Jednání může trvat cca 15 minut, než se vše vyplní. Za rok je cca 60 případů, které budou takto projednány.

 

-         Telefon. Styk se členy bude probíhat takto, protože na spoustu věcí nebudu znát odpověď hned (nebudu totiž přímo u programu, ale budu se muset doma podívat a druhý den či večer zavolat). Telefonů je tak cca 20 měsíčně cca 5 minut.

 

-         Odměny. Kompenzovat jednoroční odměnou za věci, které byli provedeny pro sdružení UF – telefon, jednání a administrativa na PC.

 

To je asi tak v kostce vše nad čím je třeba se zamyslet a co budeme příští jednání výboru probírat a to konkrétně, aby bylo možné začít dnem 1.1.2008 pracovat samostatně.

 

 

 

 

    « Zpět